PL EN

Krajowa Izba Gospodarcza Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym Gmina Fair Play Gmina Fair Play
Strona archiwalna! Zapraszamy do nowego serwisu wwww.przedsiebiorstwo.fairplay.pl
Edycja 2014
Laureaci

Edycja 2013
Laureaci

Ambasadorzy Fair Play

Złota Księga


Archiwum relacji filmowych




Wykorzystanie certyfikatu i znaku PFP

1. Wykorzystanie certyfikatu i znaku "Przedsiębiorstwo Fair Play" w działaniach PR:

1.1. Poinformowanie głównych mediów, tj. prasy, radio, TV (branżowych, lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich) o udziale w programie

  • po przystąpieniu,
  • po zakwalifikowaniu się do II etapu,
  • po zakończeniu edycji.

Możliwe formy:

  • konferencja prasowa w siedzibie firmy lub innym miejscu dogodnym dla dziennikarzy (hotel, restauracja, dom kultury itp.);
  • przesłanie informacji prasowej do konkretnych redakcji (faksem, e-mailem);
  • kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne z dziennikarzami, rozmowy telefoniczne).

1.2. Poinformowanie o udziale w programie głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz innych istotnych z punktu widzenia firmy instytucji i organizacji (organizacje przedsiębiorców, kluby biznesu, organizacje pracodawców, agencje rządowe wspierające przedsiębiorców, itp.):

  • po przystąpieniu,
  • po zakwalifikowaniu się do II etapu,
  • po zakończeniu edycji.

Możliwe formy:

  • przesłanie listu z informacją,
  • kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne).

1.3. Poinformowanie władz regionalnych i gminnych o udziale firmy w programie:

  • po przystąpieniu,
  • po zakwalifikowaniu się do II etapu,
  • po zakończeniu edycji,

Możliwe formy:

  • przesłanie listu z informacją,
  • kontakt bezpośredni (spotkania indywidualne, rozmowy telefoniczne).

1.4. Poinformowanie wszystkich pracowników o udziale w programie oraz przejściu kolejnych etapów.

1.5. Przekazywanie informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "PFP" przez przedstawicieli firmy we wszelkich wystąpieniach publicznych.

1.6. Wyeksponowanie w siedzibie firmy certyfikatu "PFP" tak, aby klienci, dostawcy, pracownicy oraz inne osoby pojawiające się w firmie, mogły go zobaczyć.

2. Wykorzystanie znaku PFP w reklamie i promocji:

2.1. Działania promocyjne. Umieszczanie logo "PFP":

  • na materiałach firmowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach firmy;
  • w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, koszulki i inne);
  • w prezentacjach o firmie (filmy DVD, CD);
  • w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody, listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych);
  • na opakowaniach, etykietach;
  • na produktach;
  • na firmowych środkach transportu.

2.2. Działania reklamowe. Umieszczanie logo "PFP":

  • w reklamach prasowych,
  • w artykułach sponsorowanych,
  • w reklamie TV,
  • na bilbordach, banerach reklamowych, siatkach maskujących prace budowlane,
  • na ruchomych reklamach.

3. Wykorzystanie znaku "PFP" w kontaktach handlowych:

  • informowanie o uzyskanym tytule i certyfikacie "PFP" podczas bezpośrednich negocjacji i rozmów handlowych;
  • umieszczanie logo "PFP" w ofertach handlowych i zapytaniach ofertowych;
  • załączanie kopii certyfikatu "PFP" w dokumentacji przetargowej;
  • eksponowanie certyfikatu i logo "PFP" na stoiskach wystawienniczych w trakcie targów, szkoleń, warsztatów, konferencji tematycznych, imprez firmowych (np. spotkania świąteczne, karnawałowe, jubileuszowe, z okazji szczególnych osiągnięć firmy itp.).

Księga Tożsamości Znaku "Przedsiębiorstwo Fair Play"


Zaloguj się do systemu ankiet
Odwiedź nasz kanał na YouTube
FAQ
Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Aktualności
15 grudnia 2014

Zapraszamy do odwiedzenia nowej wersji oficjalnej strony internetowej programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"! Oprócz zmienionego wyglądu, serwis więcej...


12 grudnia 2014

Filmowanie podczas Gali "Przedsiębiorstwo Fair Play" 2014
Firma "Kreatywnie.org" została wybrana przez organizatorów Programu "Przedsiębiorstwo Fair Play" do filmowania Gali "Przedsiębiorstw Fair więcej...


12 grudnia 2014

GALA "PRZEDSIĘBIORSTWO FAIR PLAY" 2014! 12 grudnia 2014 r. w EXPO XXI w Warszawie (Hala 4, więcej...


6 listopada 2014

Serdecznie polecamy zapoznanie się z ofertą świąteczną naszego partnera - firmy OPENTEAM. Szanowni Państwo, wspólne celebrowanie więcej...



Galeria - Gala Przedsiębiorstwo Fair Play 2013

© Copyright by "Przedsiębiorstwo Fair Play" Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeœli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zamknij