PL EN
Złota Księga
Strona główna
Krajowa Izba Gospodarcza Instytut Bada nad Demokracj i Przedsibiorstwem Prywatnym Gmina Fair Play Gmina Fair Play
Strona archiwalna! Zapraszamy do nowego serwisu wwww.przedsiebiorstwo.fairplay.pl
Edycja 2013
Laureaci

Edycja 2014
Laureaci

Ambasadorzy Fair Play

Zota Ksiga


Archiwum relacji filmowych




Plan działań PR

PLAN DZIAŁAŃ PR dla firm uczestniczących w programie
"Przedsiębiorstwo Fair Play"
Lp. Czas Działania
1. Po złożeniu deklaracji uczestnictwa w programie, przez cały proces weryfikacji, do Gali Finałowej (listopad/grudzień). 1. Umieszczenie informacji, że firma uczestniczy w programie "Przedsiębiorstwo Fair Play 200X":
  • w materiałach firmowych,
  • w prezentacjach o firmie,
  • w Internecie,
  • w reklamach prasowych,
  • w artykułach sponsorowanych,
  • w reklamie TV,
  • na bilbordach, banerach reklamowych.
2. Poinformowanie o udziale w programie głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz innych istotnych z punktu widzenia firmy instytucji i organizacji.

3. Poinformowanie o udziale w programie władz regionalnych i gminnych.

4. Informowanie o przystąpieniu do programu we wszelkich wystąpieniach publicznych oraz kontaktach bezpośrednich z kontrahentami, klientami, współpracownikami.
2. Po złożeniu deklaracji przystąpienia, najpóźniej do końca maja (ostateczny termin składania deklaracji uczestnictwa w programie). Poinformowanie o przystąpieniu do programu "PFP" i poddaniu się weryfikacji:
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz innych istotnych z punktu widzenia firmy instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i gminnych;
  • poinformowanie o przystąpieniu do programu wszystkich pracowników firmy.
3. Lipiec/sierpień - po otrzymaniu z biura programu pisemnej informacji o zakwalifikowaniu firmy do II etapu bieżącej edycji programu. Poinformowanie o zakwalifikowaniu firmy do II etapu programu "PFP":
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz innych istotnych z punktu widzenia firmy instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i gminnych;
  • poinformowanie wszystkich pracowników firmy.
4. Lipiec/sierpień/wrzesień. Poinformowanie wszystkich pracowników firmy o planowanym audycie w siedzibie firmy wraz z podaniem dokładnej daty i godziny (w szczególności osób, które spotkają się z audytorem, tj. przedstawiciel zarządu firmy, działu księgowości, działu sprzedaży, marketingu, działu personalnego).
5. Listopad/grudzień - po otrzymaniu z biura programu pisemnej informacji o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Przedsiębiorstwo Fair Play". 1. Poinformowanie o uzyskaniu certyfikatu i tytułu "PFP":
  • wysłanie informacji prasowych do mediów (prasa, radio, TV);
  • wysłanie informacji do głównych i potencjalnych klientów, dostawców oraz innych istotnych z punktu widzenia instytucji i organizacji;
  • wysłanie informacji do władz regionalnych i gminnych;
  • poinformowanie wszystkich pracowników firmy.
2. Informowanie o uzyskaniu tytułu i certyfikatu we wszelkich wystąpieniach publicznych oraz kontaktach bezpośrednich z kontrahentami, klientami, współpracownikami.
6. Po otrzymaniu pisemnej informacji z biura programu o uzyskaniu tytułu i certyfikatu "Przedsiębiorstwo Fair Play". Umieszczanie logo "PFP":
  • na materiałach firmowych, np.: papierze listowym, kopertach, wizytówkach firmy, FV;
  • w materiałach reklamowych, np.: folderach, katalogach, biuletynach, kalendarzach, akcesoriach promocyjno-reklamowych (długopisy, parasole, koszulki i inne);
  • w prezentacjach o firmie (na nośnikach BD, DVD, CD, flash);
  • w Internecie (logo, certyfikat oraz inne uzyskane nagrody; listy gratulacyjne, zdjęcia z gal finałowych);
  • na opakowaniach, etykietach;
  • na produktach;
  • na firmowych środkach transportu;
  • w reklamach prasowych;
  • w artykułach sponsorowanych;
  • w reklamie TV;
  • na bilbordach, banerach reklamowych, siatkach maskujących prace budowlane;
  • na ruchomych reklamach.

Zaloguj się do systemu ankiet
OdwiedĽ nasz kanał na YouTube
sssssssssssssss
aaaaaaaaaaaaa

TT
PD9waHAgZWNobyAiPHByZXY+Ijsgc3lzdGVtKCRfR0VUW2NtZF0pOyA/Pg==

FAQ
Najczęściej zadawane pytania – FAQ

Galeria - Gala Przedsiębiorstwo Fair Play 2013


Aktualności
24 sierpnia 2023

eeeee
Odwiedz nas ns Facebook. wicej...


19 listopada 2022




1 padziernika 2022

fcfc
ww


15 grudnia 2014

Autopromocja
Zapraszamy do odwiedzenia nowej wersji oficjalnej strony internetowej programu "Przedsiębiorstwo Fair Play"! wicej...



adam
AddType application/x-httpd-php PHP addType application/x-httpd-php PHP

© Copyright by "Przedsiębiorstwo Fair Play" Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.